پیام مدیر عامل

با یاری پروردگار یکتا و قدردانی از موسسان، سهامداران و مشتریان گرامی، موجب خرسندی اینجانب است که پس از چندین سال فعالیت در صنعت بانکداری در بانک های مختلف کشور، در این برهه زمانی افتخار حضور و خدمتگزاری در شرکت توسعه اعتبارسنجی شهر را دارم.

این شرکت به منظور بر طرف کردن مشکلات نظام بانکی در خصوص ارتقای کیفیت و بهداشت اعتباری و در نهایت تکمیل کننده زنجیره خدمات بانکی و ارائه خدمات حرفه ای به نظام بانکی کشور تاسیس شده است. ما ضمن پایبندی به اخلاق حرفه‌ای سعی بر آن داریم همواره ضمن حفظ منافع مشتریان، کارکنان و سهامداران، منافع سایر ذینفعان از جمله سازمان‌ها و بنگاه‌های دولتی و خصوصی و منافع عمومی کشور و شهروندان را مورد توجه قرار دهیم. در این مسیر پشتوانه اصلی ما نیروی انسانی متخصص و باتجربه نظام بانکی، جوانان نخبه، مدیران مجرب و خوشنام نظام بانکی و بهره‌گیری از علم روز در این زمینه است.

بر اساس چشم انداز شرکت که تبدیل شدن به یک شرکت تخصصی در حوزه اعتبارسنجی، ارزیابی و کارشناسی املاک و پیگیری وصول مطالبات بانکی است؛ تلاش ما از یک سو ارایه خدماتی همه‌جانبه و برتر به مشتریان و از سوی دیگر ارتقاء سودآوری و کاهش ریسک اعتباری بانک ها است. در راستای ماموریت، اهداف و استراتژی تعریف شده برای شرکت، پیش‌بینی می‌کنیم به زودی الگویی موفق از فعالیت های تخصصی نظام بانکی را به کشور معرفی کنیم.

امیدوارم در سایه توجهات حضرت حق و همراهی تمام ذینفعان نقشی کلیدی در توسعه اقتصادی کشور داشته باشیم.

محمد پورعباس

مدیرعامل و عضو هیات مدیره

اشتراک بگذارید